Saturday, May 7, 2011

hari esok~

hyeep all !!
tetibe rase na update blog lak..
hurrmmm... bosan sungguh la rase.. lambat btol mase berlalu..
ta sabar na tunggu hari esok.. yehaaa !!
hurmmm... knape dengan hari esok??
ce teka..ce teka.. haha..
esok aku na pegi cari something la..
tetibe teringin na pegi mencari.. na pegi maen explorace jap.. haha..
tadela.. senanye aku na pegi mencari tembikai susu je pon.. haha..
lagi 1 aku teringin na makan kari sipot sedut mak.. rendunye~  :(
mesti korang rase kelakar, kan3~
mengalahkan orang mengandung lak yang mengidam itu ini.. haha
ta kesah laa.. janji aku tahu, esok aku na dapatkan jugak buah tembikai susu 2..
really2 want to eat it laa.. sangat2~ haha..
yang sipot sedut 2 nanti kite balek pahang, kite suruh mak masak ea.. ta rugi jadi orang yang bersabar ni..hehe (sedapkan ati sendiri je pon.. huhu)
hurmmm..
btw, da alang2 update blog ni, sekalikan la jugak wish happy mothers day to all moms in d world..
especially to my mom, selamat hari mak buat mak saye,
rosni binti abdul rahman..
n ta lupe juga selamat hari ibu buat ibu si dia, name.. err~
ta interview lagi... hahaha =D
sebenarnye, aku ta pena pon sambut hari ibu ni, sebab aku rase hari2 adalah hari ibu.. sume orang sayang ibu masing2 kan.. begitu juga aku.. tade sape yang bole gantikan tempat mak aku even wanita itu..
i love u mom.. miss u too.. even baru semalam dengar suare mak, tapi hati tetap terase rendu.. rendu juge dekat abah.. gurau senda abah.. ta lupe juga kari sipot sedut mak !! sangat2 la kan.. hahaha 

p/s: miss him too.. a looott..
die dekat, tapi nape rase jauh.. die ade, tapi nape rase macam tade.. so sad.. :'(



No comments:

Post a Comment