Tuesday, July 5, 2011

Cerita Baru

hoit3
korang sume sihat-sihat???
kalau sihat alhamdulillah kalo tak sihat cepat-cepat taubat nasuha
mane tahu sebab sakit tu, tetiba korang mati
yela, kita tak tahu an bile ajal kite??
so, korang prepare la,..taubat bebanyak kalo sakit ea...hihihi
masalah kat blog nie tentang update post yang membe-membe blog aku post dh settle
sekarang nak settle account google jer
arini aku nak cite la sikit kisah aku pada arini
haha
aku bangun lebih kurang kol 7.30 pagi
shit jer...terjaga sebab ada membe call
tanya leh x amek die, die suruh aku sewa la kereta 2-3 jam
aku pon cakap ok jer
aku tido balik sampai kol 10 sbb dia kol lagi
akulayan jela tapi spoil tul la
kacau time aku tido
tengok ! ak dh xleh tido dah
lepak-lepak kat bilik jap
pastu turun bawah nak mandi
siap je mandi layan youtube jap kat laptp kawan
aduhh!!! apsal la laptop aku rosak
naik gler aku kalo xd laptop
haha
pe lagi, yang jadi mangsa laptop membe aku la
tapi nasib baik dia xd
pegi umah abang dia kat putrajaya
aku dengar nak angkat moto baru sebijik
HONDA
kol 12 baru gerak pegi amek kereta
KANCIL rm5 sejam

hahahahahahahahahahaHAhaha
HAHAHhahAHAHAhahAhHAH
ape aku nak cerita sebenarnye eh
aku malas nak cerita detail one by one
aku terus straight to the point ea
membe aku nie nak kate dak bandar, xd la bandar mane pun
nak kate dak kampong xd la kampong mane
yang buat aku tergelak sampai sekarang nie ialah
satu-satunya masalah dia dengan umah baru aku nie ialah tang JAMBAN
haaa,..mai dah loghat penang
ada la sikit-sikit ea
umah baru aku nie besar la jugak
4 bilik, 3 jamban
sume jamban duduk
(o0opsss ! sori,..arini aku nak cite yang mungkin sesetengah korang pikir JAMBAN tu benda yang jijik untuk di post)
membe aku nie dulu kat umah lame
haishh
macam mane nak cite eh T_T'''
senang cite la, kalau xd  jamban CANGKUNG die tak senang duduk
masuk aku gelabah la
aku ada bagitahu semua jamban kat umah nie jamban duduk an???
hahaha
die plak sbb tak suka jamban duduk sanggop beli bata susun buat menara kat kiri kanan jamban duduk tu
bagi nampak macam jamban cangkung
hahaha
nnti la aku upload gamba
haha
aku pun tak pernah terpikir akan mempunyai membe yang "unik" cam tuh
btw, he can do everything that he want in this house.  i don't mind
but this is one of funny thing for me ^_^

No comments:

Post a Comment