Friday, July 22, 2011

Menu: Kopi dengan pasta

Salam

Haaa . . . tula menu aku arini hehe. Kopi + pasta kihkihkih !!! takde la, tu sebenarnya tajuk aku untuk entry kali ini. Tajuk sebenarnya Copy and Paste. Bila sebut pasal tajuk entry kali ini ape yang korang pikir kat dalam kepala otak korang?? @Any Suggestion???

Ok la, aku citekan what kind of this  new entry. Aku as a pemilik bersama blog ini dengan Naughty Gurl ingin menyatakan bahawa COPY AND PASTE tu adat bagi blogger-blogger untuk menambah baik blog dorang and tok memperbaiki penyampaian cerita didalam blog. Aku pun nk belajar gak, mempunyai angan-angan mat jenin bahawa aku bakal menjadi blogger yang popular dan bakal berjalan di atas karpet merah seperti blog THE OTHER KHAIRUL. Antara blog-blog yang aku selalu jadikan rujukan:

1) kata seorang OLYN (zaxzack.blogspot) sebab gaya penulisan dia bersahaja, unik and bagi aku menarik la. 

2) Girl & Kpop (haegirlz.blogspot). Blog nie aku follow sebab minat kami same iaitu peminat KPOP. hahaha same like Naughty Gurl.

On other story yang aku nak bagitahu arini aku happy sikit la sebab dapat bawak kucing-kucing belakang rumah sebanyak 4 ekor makan mewah. Aku bagi frieskies jer tapi lahap dorang macam sebulan tak makan. Aku bukan ape tiap kali aku masak kat dapur, dorang asyik skodeng aku. Jadi aku segan la kalau kene skodeng cam tu. Buka sekor, leh plak dia ajak geng-geng dia HAHAHA so, nak dijadikan cerita aku pon ugut la beliau (kucing-kucing comel tersebut) jangan skodeng aku lagi dah tapi dorang pandai. Kena penuhi syarat dorang plak. Syarat-syaratnya adalah:

1) Kena belanja makan mewah (friskies) tok dorang selama 7 hari seminggu, 3o hari sebulan . . . . 

2) Sehari 2x time makan (pagi dan malam)

3) Setiap sekor dari kaum-kaum kucing dapat makan sendiri-sendiri ( share candidate are not allowed !!! )

But when i see them, im truthly feel happy because mereka makan dengan lahapnye. Tak sia-sia PTPTN aku. HAHAHA Aku ingatkan nak post kat FB or kat KPK (Kami Pencinta Kucing) yang aku join. Segala kisah kucing, fund-fund, gambar-gambar kucing available at there !!! info-info dan tips-tips penjagaan kucing. Oh Like.com. Aku memang peminat kucing. Tomel gler ~ tak rugi abskan rm5 belikan makanan dorang hehehe

No comments:

Post a Comment