Tuesday, July 26, 2011

Ramadhan datang lagi YEAY !!!!

Salam

Firstly, aku as a muslim nak sampaikan sesuatu

AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN

Wow, kejapnye dah Ramadhan. Seronoknye dan tak kecewanye~ HAHAHAHA. Hari yang semua umat Islam nantikan. huhu Harap-harap Ramadhan tahun 1432H akan lebih bermakna dan meriah dari tahun-tahun sebelumnya, an3?? 

Pada Ramadhan tahun ini (1432H) aku dan keluarga aku, beraya tanpa kehadiran seorang ahli keluarga. Dia dah pergi baru aku terasa sayang sangat kat dia. Aku selalu teringat kat dia. Tak sangka plak yang keluarga aku dan aku sekali akan berpuasa then beraya tanpa dia T_T . . . Dia pergi selepas 2 bulan raya tahun lepas. Raya tahun tu dia tak beli apa-apa tuk beraya. No baju raya. No songkok but just baju biasa. Macam tahu-tahu dia akan pergi. Macam mane keadaan kau di sana Aeiman (arwah adek). Insyaallah Ramadhan along singgah kat pusara kau. First raya along dengan ibu, ayah, angah, huda, sofea, imran akan menziarahi kau. Terasa sangat kehilangan kau.

Back to the podium~ huhu

Tema baju raya tok tahun nie dengan Comrades adalah purple susu. Aku dah ada baju purple so tahun nie aku beli baju melayu ikot tema family la. Aku pun tak tahu ape tema warna baju raya tuk tahun nie yang family aku nak. hahaha but walau ape pun warna aku bedal jer. 

Additional activity:: Hope this time i can send to all my friends kad raya. Aktivity yang dah terhenti sejak aku masuk kolej. Dulu aku rajin post-post kad raya nie. Dah jadi satu behaviour bagi aku tapi aku tak tahu la dapat buat ke x? yela an, busy.

No comments:

Post a Comment