Monday, January 16, 2012

Jalan-Jalan

Errrrr
Evening allz 
Hehehehe
My pena arini about "Jalan-jalan" aku di hujung minggu baru-baru nieh
Ari sabtu yang lepas membe aku ajak pegi suatu tempat
Kemane?
Batang kali, Selangor
Nearest Kuala Kubu Bharu i think
Rumah nenek membe aku tuh
Dia ajak pegi kutip buah kat dusun
Nak wat cerita but xd gambar 
Shit !
HAHA but i just want pen a few line 
Membe aku inform cakap kol 1 petang follow dia pegi sane
Then aku yg mamai pun siap-siap la
Dia datang kol 1 lewat cikit bape minit 
Dia Radzuan Afifi a.k.a fifi, Farhan Hussin a.k.a paan (idong) and Zubir a.k.a Zac Shinoda
Termasuk aku 4 orang kesemuanya yang pegi
Sampai umah nenek dia lebih kurang kol 3.30 petang
First time aku sampai situ
Sampai- sampai makan tgh ari jap 
(Tengah ari kew?)
Then dengar nenek dia berleter kat dia
@#$%^&*()
HAHA
nak tahu sebab ape? 
Sebab dia dah janji dengan nenek dia nak datang semalam (Jumaat)
But sebab dia penat dia terpaksa tunda
Nenek dia dah siap masak lauk dah
Tu pasal lah die kne leter ngn nenek dia
HAHAHA
Antara dia, mak dia ngn nenek dia
Dia cakap lah, nenek dia punya leter paling POWER !!
Dia pon terdiam bile nenek dia berleter
HAHA
Then kiteorang gerak pegi dusun Fifie
Kiteorang amek pulasan ngn rambutan
perrghhh! penat shiiottt~
Panjat pokok lagi tuh
Lebih kurang kol 8.30 malam baru gerak pas mandi manda.

Then cite ari sabtu plak
Aku pegi Air Terjun Gabai for second time
Best3
Sebelum sampai sane jumpa satu tempat cina ngn kristian
Kat sebelah kiri sebelum sampai Gabai korang akan nampak Nirvana Memorial Garden
Then Nirvana Christian Memorial Garden
Then korang akan jumpa satu tempat perkelahan 
Tempat ape tuh?
Sungai Tekala 
Bagi aku mandi Gabai lagi best dari Tekala
Sebelum sampai Gabai korang akan lalu kat Empangan Semenyih
lawa pemandangan dia
Nanti aku post gambar kat empangan tuh

Finally baru sampai Air Terjun Gabai
Bayaran masuk Gabai RM1 satu kepala
Ada la snap beberapa gambar ^_+












Gambar kat empangan nanti aku upload ea ~ <3

No comments:

Post a Comment