Friday, January 13, 2012

Video Birthday Wak Japi

Salam.
HIHIHIHI
Entry kali nie just nak post gambar kat kedai makan tadi.
And video semalam tapi gambar gelap
Segala gambar-gambar yang telah di ambil dan video-video akan diletakkan terus di sini.
Sebab ape?
Sebab CACATAN HARI INI, KENANGAN DI KEMUDIAN HARI.
Semua ini akan menjadi kenangan.
A nice memories
Let's tatap sepuas-puas



Yang nie membe aku
Yang pakai sweater putih tu demam
Sian kat dia (Betol nieh, xmain-main)
Tu pasal la muka cam tu HAHA
Sebut pasal demam nie an3, aku nak sebut la pasal benda yang aku x suka
Demam nie salah satu benda yang aku tak suke
Selain tu:
- Selesema
- Bunyi lalat menghurung
- Bunyi nyamuk berdesing kat telinga membuatkan tangan aku ringan semacam je nak tampar pipi tapi karang aku plak sakit~




Sekarang kolej aku dah pakai mesin nak bajak tanah
Kira baru nak Up lah.
Tak kesah la baru nak Up ke or whatever.
Janji kami dapat belajar benda baru
^_^






Inilah video Wak Japi kene prank
Tengok3 ea~ <3

No comments:

Post a Comment