Thursday, February 9, 2012

Tetamu

HIHIHI 
Seperti yang di uar-uarkan pada post yang lepas
Kita akan membongkar misteri 
Siapakah dua orang tetamu yang datang ke rumah Naughty Boyz
Pada ari Khamis malam Jumaat yang lepas
Dan apakah tujuan mereka ke sini
Semuanya akan terungkai dalam blog ini hahaha
Ada gaye macam Zakiah Anas mengacara 999 x? haha
Saje jer try hihi


Dua orang tetamu yang datang tu adalah Farhan Husin and Zax Zenshiro (nama ikot FB)
Dorang datang sebab nk siapkan drawing 
Dibawah subjek construction
haha Esoknye nak anta nie
So semalaman lah menyiapkan keje 
Kerja kami kene buat Lettering
Alphabet, numbering and song.
Atas kertas tracing
Tahu tak ape tu kertas tracing or omputih kate "tracing paper" ???
Aku pon xthu sebenarnya tapi orang-orang landscape tahu la
Slalu guna tok buat or design plan nk buat rumah or hiasan laman umah.
Kertas dia macam kertas minyak.
Silap sikit kena gores, kalo silap gores kene buat baru
Aduh ! time tu terlepaslah salah satu nikmat dunia 
haha Iaitu TIDO !






Sebelah kanan lah salah seorang tetamu tu.
Yang tu Zax Zenshiro dengan Farid.
Lagi sorang yang nie~






Farhan Husin :D



Haaa! yang nie paling penting skali
Tok Lettering song
HAHA yang nia Al-Hadi punye.
Peminat setia Spongebob Squarepants 
Aku punye dah siap sehari seblom, just nak adjust sikit la an
Yang nie aku tolong buat petak-petak keliling jer
Lebih kurang kol 4pagi aku dengan Ejan kuar p minum kat mamak.




Ha ! dua orang nie tengah main game PES
Perghh! orang lain buat keje dorang sedap-sedap layan PES kat tingkat atas -_-'' ...
Aku tak tahu la sape menang or kalah haha
Aku xminat main game~

No comments:

Post a Comment