Wednesday, October 17, 2012

Dichi Mchi

13 Oktober yang lepas ari sabtu aku bangun tengahari
Agak-agak dalam 12.30tghari cam tu lah
Terus ajak membe aku kuar pegi saloon gunting rambut
Sebelom tu membe ajak pegi Medan Gopeng beli tiket 
Die nak balik Shah Alam
Then kiteorang pusing3 la cari saloon yang agak best sikit
Ahaha
Sekali skali cari saloon baru ape salahnye an~
Jumpe kat Bercham nak ke Ipoh 
"War SG" 
Okay la gak 
Then membe ajak pegi gig kat Ampang
Ade Band Dichi Michi Jyeah ! and other band
Ramai gak yang datang.
Budak-budak biasa lerr hihihi

Then 14 Oktober pagi ari Ahad
Jam 7 aku and family aku gerak ke KL
Amek barang adek aku sebab semester break
Then anta aku lak
Sebelum tu singgah jap umah adek ayah (family one of Dichi Michi member's)
But dorang tade 
Its okay sebab kami datang pon tak bagitahu dlu and aku nak cepat
Banyak keje nak disiapkan.. Haha

Lagu Dichi Michi yang aku layan gak la:
- Sempurna
- Takkan pergi
- Fine without you


No comments:

Post a Comment