Thursday, June 13, 2013

3 Penny Chorus and Orchestra

Haip ! 
Aku nie peminat orkestra ke ha?
Mengarut dah nie.. tak habis-habis post pasal orkestra je...
Buang tabiat der !! 
Ermm.. aku pon dah lame tak dengar lagu nie.
Abang-abang aku pon dah tak pasang.
Dulu selalu dengar kat phone or kereta dorang je.
Pang ! hamek kau !! Adoi~~
Kau tu jarang balik Ipoh memang la jarang dengar dorang pasang.. Kah3

Attack-Attack - Sticky ! Sticky !


Lagu bawah nie selalu aku dengar @form4 - 5. Abang aku yang ajar.

The Addict - Steamroller


Tapi tape yang tu taruk tepi dulu ahaha
Serve internet - buka U-Tube jumpe satu group orkestra nie
"3 Penny Chorus and Orchestra"
Latar belakang: Ahlinya terdiri daripada orang-orang yang tade kaitan dengan muzik 
Contoh: Dentist, Teacher, ...etc
Tu pasal la aku usha
Tengah dok usha tu......
Pergh !! Saudara saudari cekeboom cekeboomm,
Sedap dol.. Play and sings "Call Me Maybe"






No comments:

Post a Comment