Sunday, August 18, 2013

4 Hari Raya Aidilfitri

Jatoh pada hari Ahad bersamaan 11 Ogos 13'
Haha Hujan pada belah pagi tapi sekejap je
Hari tu family aku open pintu rumah seluas-luasnya untuk tetamu bertandang.
Or bahasa mudahnya "Open House" haha
Act more tu Zamri Kids friend.
Macam biasa raya ke 4 mesti keluarga aku buat open house
Act this year my parent nak buat laksa je tapi atas permintaan membe aku...
Dorang nak makan mee kari mak aku hahaha
Before this memang tiap-tiap tahun mak aku buat mee kari
Then ingatkan tahun nie tanak buat.. buat menu lain plak tapi dorang nak so my parent buat la
So, The menu is mee kari & laksa..
Act aku memang xgemar makan laksa.. dari first raya hingga sekarang setiap kali pegi umah terbuka membe2 laksaaaaaaa aje menunya..
And dari first raya sampai raya ke 4 memang tak jumpe nasi..
Bile dapat tahu my father nak masak nasi gembira bukan kepalang hahaha dapat gak aku makan nasi..
Bapak aku goreng ayam je tapi bagi aku dah nikmat besar tu setelah sekian lame tak dapat nasi.
Aku ajak membe3 aku datang kol 3 petang
And... terharu dengan kedatangan mereka.. Happy !
Ramai gak yang datang walaupun ramai yang tade.
Tema tahun nie ialah merah delima !!!
 Errr.. sorry guys sebab korang terpaksa dok kat luar and dapur.
Tak menjangkakan tetamu yang ramai.. haha
Family belah ayah dengan ibu datang serentak dengan membe3 aku datang..
Tak diberitahu pon act... kalo tahu tentu aku suruh korang datang lambat sikit..









Then petangnya ade open house rumah Arina




P/s:: Raya ke 5 beraya rumah Nazren Abdul Rahman (Membe sekelas form 1? form 2?? form 3??? Haha tak ingat plak.. Sorri pic tade.. den balik awal haha


No comments:

Post a Comment