Saturday, September 14, 2013

Pesanan Mrs. Marini

Hahahaha
Erk ! sorry... haha aku tak dapat tahan gelak~
Kat dalam Fb aku terbaca sesuatu pasal pen..
Mengisahkan tentang kepentingan sebatang pen dan...
Ape akibatnya bile kite hilang pen ??
Rupenye sebatang pen boleh menghancurkan hidup seseorang
Dahsyat sungguh ! tengok nie..


Yang membuatkan aku tergelak besar ialah..
Bile aku pandang orang yang post rupenye lecture landscape aku hahaha
Peringatan untuk student die time crit session..
Crit session nie ialah student berbincang or meminta pandangan daripada lecture tentang plan landscape.
Lecture pon mengambil kesempatan or memerhatikan student.. yang mane menunjukkan komitmen die bagi markah lah.. haha
Yang nie kalo student hilang pen la kan.. 
Kalo lecture???


Note: Wah ! makin banyak post dari NG.. bagus lah. =P Ya, banyak kenangan kite di kolej tu haha.. btw, pesanan tok NG, pic tu amek size "large".. kecik bonar, kurang jelas plak tengok.. haha And, Happy belated birthday to my mom 090964 haha Umo dah 49 tahun. Moga panjang umo dan dapat memberikan kasih dan sayang kepada anakmu ini sampai umo 90tahun. haha my little brother pon baru abis UPSR.. Call die semalam target dapat 4A. Amin ! Imran, dapat je lepasi target tu ade hadiah menanti.. haha Best of luck to my little sister.. yang tadi adek bongsu, yang nie adek second last; Sofea.. bakal menghadapi PMR tak lama lagi... and if arwah adik masih hidup, die bakal menghadapi SPM.. Miss u Aeiman !
 


2 comments:

  1. abid!!! wish gud luck utk adek adek ko!!
    kate dr kak long arau k? hahha =)

    ReplyDelete
  2. Haha okay Kak Long Arau.. maafkan saya lambat reply =P

    ReplyDelete