Wednesday, December 11, 2013

My Room and Altec Lansing

Hehe Altec Lansing nie aku beli tengah tahun 2013 rasenye.
Jumpe, berkenan teros angkat.. jangan banyak bunyi. Haha
Asalnye tade niat nak beli.
Time tu aku dapat income lebih cikit hasil penat lelah daripada landscape.
Aku memang dah pasang niat if dapat hasil daripada landscape...
aku akan sumbangkan sesuatu hasil daripada pendapatan aku.
And this time aku cadang nak beli printer tapi workmate nak shareII gak.
So kami pon tong tong duit beli printer cap Canon..
RM 2++.. jenis tade ink tambahan kat tepi tu.
Okay Alhamdulillah bertahan sampai sekarang.
Time beli printer tu plak terpandang Altec Lansing nie...
Hurm... ape lagi angkat teros hahaha


Bawah nie plak picture bilik aku kat tempat keje aku haha
Bilik nie aku sorang stay.. untill now la kemudian tak tahu


No comments:

Post a Comment