Saturday, January 22, 2011

Sabar Aje Aku Hari Nie,..

Tadi nak dekat pukol 9malam aku baru nak keluar
Buat assignment dengan kawan-kawan kolej aku
Tapi aku terlupa nak print side yang kawan aku bagi
Solat Isyak pon belom lagi nie
Aduh!! cam mane nak buat eh?
Nampaknye kena la aku print
Sebab aku dah janji dengan dorang semua nak print malam nie
Aku susun side kat dalam word then aku print
Ad 9 side aku kena print but aku just print 8 side
haha terlupa lagi satu
Siap print aku solat isyak dulu
Tanggungjawab kepada Allah kite kena tunaikan dahulu
WAJIB!!!
Siap semua, aku keluar kunci rumah sebab sorang pon tak ada
haha
Housemate aku Epi dengan Amir pergi kolej siapkan assignment
Aku dengan Al-hadi baru nak gerak
Farid balik rumah kat Negeri Sembilan
Ejan ada hal katenye, tak dapat datang kolej buat keje same-same
Ayie pergi Kajang, tak tahu buat ape??
Bujang an,..haha mane lekat kat rumah
Aku keluar rumah pukol 9.15 then pergi flet belakang kolej jap
Fotostat map view KPMB yang ambil dari senior
Aku ubah-ubah sikit sebab ada perubahan
Aku fotostat pakai paper A4 dengan A3
Hari nie aku dengan group aku nak siapkan assignment
haii~,..Mesti korang borink an  korang bace asyik-asyik assignment je
Tapi memang kenyataan kami banyak kerja 
hahaha
Kami kena siapkan INTRODUCTION dengan CONTEXTUAL plan
2 board la kami kena buat
Tak cukup tido la jawapannya
Confirm!!
Aku sampai kolej pukol 9.45malam
masok-masok je guard yang paling aku tak suka jage plak malam nie
haisshhh!! tegas sangat guard tu
Tak sedar usia dah lanjut
Baik dudok rumah main dengan cucu jer
Aku sampai tengok Fitrah, Azie, Hadi dengan Zack dah sampai
Heran pon ada,..hhahaha
Hadi dengan zack sampai sebelom dari aku
Mybe aku masok lambat
Fitrah dengan Wahida tengah berbincang pasal info yang kena masok kat dalam plan
Pening gak nak cari
Kami ada 3 group, tiga2 kena dapat info yang sama
Itu ok lagi
Suruh plak cari history entrance KPMB
Mane la kami tahu
huh!
Tapi kami as a study redha je
haaaa gituh ( sleng ustaz Wan Mokhtar),..hahaha
Kami pon start la keje
Malam nie kami dapat buat info je
Mula-mula pakai paper A2 tapi tak muat
Kena la beli kat senior A1 paper
eh!! A1 or A0?? aku lupa la
Harga RM1 sekeping
Kena buat boeder lagi
Banyaknye duit kena keluar
Masing-masing dapat kerja 
haha,..Senang sikit kerja aku
Tengah-tengah aku buat tetiba datang lecture sound kiteorang
Memang sakit hati aku cakap korang!!!
Bukan nak cakap elok-elok
Kesion kat budak perempuan
Nasib baik la lect tu mama aku
huh~ ~
Memang terok kami kena sound
Pasal budak perempuan tak boleh duduk kat cafe lewat-lewat malu
malu la sikit katenye
Tapi kami bukan buat ape-ape
buat assignment gak
Terpakse la aku balik dengan kepala yang tension
Kerja tak siap
Kena maki
Arghhh!!!
tp memang salah kami,
kami mengaku


No comments:

Post a Comment