Thursday, July 21, 2011

Am I Stupid?

lalalalala lulululu hahaha

salam
WHAT !!! memang aku? k... T_T'' Setiap orang pasti ada masalah & dah banyak kali aku keluarkan entry yang sama macam entry kali nie. Tajuk jer berbeza. Aku fikir la aku memang bodoh sebab tak nampak apa yang orang lain nampak kat diri aku nie. Well, i can figured it a lit bit.

  Aku tak tahu nak cakap macam mane but cannot pronounce any word also okay la. Bagai dihukum mati tanpa tali bak kate pepatah melayu. One page to page two for today. One problem but aku rasa tak besar mana pun, errr bukan nak tuduh but kalau sesape yang tak suka aku pun jangan la sampai nak menyusahkan aku. K !! tak susah but effect jugak la. huhh~ bukan nak mengukit dengan mengeluarkan entry nie.

Korang sume fikir tak ape yang terlintas kat otak aku sekarang?? aku dapat rase orang yang semakin meningkat naik semakin ramai enemy dia. Kenape eh? aku pun tak dapat fikir but that is one of the reason aku fikir tentang masalah aku nie. Unofficial duty aku tak ambil peduli, official duty aku amat-amat ambil berat. Aku nak settle masalah nie la.

So, as i have this problem, i must take

1. Hal dia aku dah tak ambil peduli. Makin lama aku fikir makin serabut otak aku & makin sakit err... macam-macam lah but my previous entry aku write " segala masalah mestilah diselesaikan dengan segera" . Kali nie special kes sebab aku tak tahu punca masalah.

2.  ................. 

3. errrr .........................

 
Tu jer yang aku perlu ambil. haaaa focus on study yeah. HAHAHA. Selagi aku boleh simpan cerita aku simpan. 

1 comment:

  1. better masalahnye diselesaikan.. ta baek merenggangkan hubungan sesame islam lebih dari 3 hari..

    ReplyDelete