Sunday, July 10, 2011

Cuti Sekolah Dah Habis !!!

Bukan cuti sekolah la but semester break
kau dah umo berapa Naughty Boy??
asyik-asyik cuti sekolah jer
sedar la diri kau tu dah tua

errr... dah tua ke?
baru 20, belom 21 tahun lagi
hihihi
sedar tak sedar ESOK bersamaan 11 Julai 2011
(arini la, dh masuk 11hb pun)
bermulalah sesi pembelajaran aku di Kolej Profesional Mara

Jadual aku tok semester nie

disebabkan masalah sedikit pada semester lepas
aku repeat satu paper iaitu Garden Design and Working Drawing a.k.a Landscape Design
17 jam er,.. alhamdulillah banyak masa
esok pun start kol 10 pagi

setelah apa yang berlaku sebelum nie
aku tanamkan tekad untuk merampas kembali result aku yang lepas
azam??
hanya tuk semester nie
dapatkan 3, collect semua ilmu yang tertinggl
solat jangan lupa
puasa pun hampir tiba
AHLANWASAHLAN YA RAMADHAN

Selamat hari lahir Naughty Gurl
Hope this semester u can go better
don't always be sad
harap-harap perhubungan kita berkekalan
amin ~

p/s:: Naughty Boy !! Fighting !!!!  Naughty Gurl ! Fighting !!! ^_^ semoga esok aku dan dia mendapat ilmu yang di berkati lect dan di redhai ALLAH s.w.t. 

2 comments:

  1. naughty girl:
    tqvm syg.. amin.. fighting !! (:

    ReplyDelete
  2. sekarang baru perasan haha noe 3 may 2012 hihi lam tuh.. hampir setahun

    ReplyDelete