Sunday, August 28, 2011

ceritera raya ~

alhamdulillah..
finally sampai jugak pahang !
weeeeee~♥ Generated by Social Expressions
rindu sudah pon terubat.. bahagianyee jumpe mereka2 yang tersayang..
n paling bahagia bile dapat makan kari siput sedut nenas mak masak ! 
even die ta sihat, die tetap p amek anak die ni balek, tetap masak makanan feveret anak die ni.. thanx mak ! love u laa.. hehe..
actually, abah aku ade kedai makan, kire cam warung jugak lah kan.. juz kecil2 lan, duk kampung la katakan.. so,  suda dua malam ni jugaklah aku tolong abah kat kedai.. giler penat kot.. sumpah kelakar.. aku lak da lame ta balek kan, so bile na ke kedai balek tu, na wat keje semula je macam kekok jap.. haha.. tapi tetap bez walaupon penat.. yang part kelakar nye bile kerusi pulak ta cukup kali ni.. ayooo.. ari tuh sampai gelas ta cukup.. sumpah kelakar weyhh, smpaikan kene tunggu orang abes minum lu baru bole wat air kat orang laen.. bukan gelas yang sikit, tapi orang yang ramai sangat datang.. giler sesak kot time tu.. tuhan sajelah yang tahu cmne penat nye time tu.. tapi kali ni lak, kerusi yang ta cukup sampaikan pinjam kerusi jiran sebelah kedai kami.. sumpah kelakar.. hahahaha

thanx jugak pada khairul anuar a.k.a bf along sudi menjadi posmen kami kejap tadi.. naseb kamoo ade, kalo ta, tade sape kot na p beli itu ini.. hahaha.. naseb2, sape suh kamoo dtg kedai, da disuruhnye wat itu ini..

kali ni jugak lah, aku jumpe balek kawan aku yang da lame ta jumpe.. padahal rumah dekat2 je, tapi almaklumlah kan cuti kami laen2.. so, cuti raye aje lah kot yang same nye.. so, bile die dtg kat kedai abah aku   dah dua malam ni ase cam terkejot lak kan.. jumpe lagi kau kan zakwan.. hahaha.. ko ta abes2 ngan kesengalan ko tu an.. tapi seyesly weyh ta puas na borak2 ngan ko, banyak benda na story mory nieh, tapi tu la, ko tengok la aku busy camne mase tu.. na layan ko pon ta sempat weyhh.. sory weyh.. 
btw, jangan lupe nanti raye ke 5 datang uma, aku masak special tok ko weyh.. bukan aku la, tapi mak aku la.. hahaha

okeyh, now time untuk puteri beradu.. badan pon da sakit2 dah ni.. esok, kedai da tutup untuk seminggu, n esok jugak lah aku n family tersayang na pegi shopping.. yeaaahhh ! sukesukesuke ~

so, itu sajelah kot untuk kali ni, hope anda sume jage diri molek2.. jangan nakal2 macam naughty boy tuh.. oppssss !! haha.. terindu kat die la pulak.. oppsss !! hahaha..
so, kesempatan ini, ku mohon ampun n maaf pada yang mengenali diri ini ataupun tidak..
untuk raye tahun ni jugak lah, kirenye hubungan naughty couple da mencecah setahun kalo ikut kalendar islam punye lah kan.. hehe.. alhamdulillah.. hope trus berkekalan.. amin -.-'
so, SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR n kalo ade salah tang BATIN nye tuh.. hehe..
jage diri molek deh.. hehe ((:

p/s: selamat hari raya maaf zahir batin jugak lah untuk family naughty boy okeyh.. send my regards to them.. 
SALAM MERDEKA JUGAK LAH ! heee..
terime kaseh daun keladi, insyaAllah kite berjumpe lagi.. aaikkk ! haha Generated by Social Expressions

No comments:

Post a Comment