Sunday, September 25, 2011

Air Terjun Sungai Gabai Bai !

Salam
Entry kali nie pasal aku dengan classmate aku pergi ke suatu tempat agak famos gak la. AIR TERUN GABAI. Last minit punya rancangan. 16hb (malam) aku kuar dengan membe aku dtng dari Ipoh. Jalan-jalan pegi i-City, pusng-pusing KL ngn pi dataran. Ramai orang gak time tu. Sempat gak kami interframe sbg kenangan.

Aliep, bulat and Naughty boy


Gambar nie kat i-City. Saje masokkan bukan sebab orang dalam gambar nie tapi sebab gambar nie lawa ++ aku yang tangkap pakai Canon. AHAHA

Pastu kami pon lepak kedai mamak belakang Tesco Semenyih. Pekena teh tarik sat. Balik lewat jugak la. Yang tak bestnye kne dok luar setengah jam. Semua pakat tido awal. Hp aku plak rosak. Damn ! last-last ada gak membe tolong bukakkan.

Esoknya ada membe lain kejut. Dengan muka cam cempedak busuk, mamai lagi time tu, sempat lagi aku lukis peta dunia kat atas tilam (haha gurau ja) dorang ajak p mandi kat tempat aku mention tu la. Tempat dia aku cakap memang terbaik. Terjaga lagi. Suci bersih tuh ! pa lagi bersuka ria la kami. Aku upload foto kat sana untuk santapan koang ea. Naughty gurl jeles xdapat ikot haha

Sebelom naik sempat interframe lu. Aku xd sebb aku ler Camera man kuli dorang HAHA xd gurau ja. Camera man sukarelawan ja.

Orang lain semua dah nak sampai tapi . . . . . . . . .

 . . . . . . depa dua orang jer terhegeh-hegeh kat bwah. haha. Empunya badan aje tahu knape dorang lambat naik.


Yang lain rilek je naik atas. Smpat bergambar lagi. dorang berdua masih kat bawah (gambar kabur sbb jauh sgt)

Berehat sebentar di salah satu perhentian yang ada. Sg Chepor, Perak pon kalah

p/s:: akan post lagi banyak gambar

No comments:

Post a Comment