Monday, October 3, 2011

Tertanya-tanya ( ??? )

Salam, 
Ramai orang bertanya kepada aku seperti sahabat handai dengan kembar-kembar. "Kenapa kau tak tukar hp?? dah buruk." Sebab ape eh??? memang hp aku dh lame gler. Mula-mula aku pun tak tahu, tapi 2 hari lepas aku balik ke kampung halaman di Ipoh and aku dapat jawapannya. Jawapan tersebut terdapat dalam hp aku tuh. Nak tahu ape sebabnya?? meh datang selongkar hp aku. HAHA !

                          My phone Nokia 6030 (year 2007)
Aku takde duit nak beli hp baru and aku rase biar la dulu aku pakai hp nie. Dah graduate and dapat keje yang best-best baru aku beli baru. Sekurang-kurangnya aku beli atas usaha dan titik peluh aku sendiri. for the rest, my friends and my twins thank for caring about me HAHA ! appreciate walaupun benda nie kecik je korang tegor ^_^

2 comments: