Friday, September 28, 2012

Wall Climbing

Hye guyz..
Haha NG kalo dah dapat bercerita sekali 3 post die kuarkan
Kalo malas menaip, blog nie sampai 3 bulan  tak kuar post haha
Tapi an budak3 tu sume memang comey~ 
Rase cam nak kawen dah je hahaha

By the way, post kali nie aku nak cerita pasal aktiviti aku.
Pada 27 September 2012 yang lepas
Kelab Kembara KPMB mempelawa aku join Wall Climbing
Kat sebelah cinema One Utama Shopping Mall

Lepas Asar bas yang telah disewa sedia menanti
Warne hijau beb ! menaikkan semangat tol
I love Green because kaler kelab aku
AgroBusiness Club seperti yang aku post sebelom nie ~
Cantik bas tu.. enjin siap bubuh lampu lagi tu.. 
lampu kat dalam bas tu pon kaler hijau

Bape orang yang pegi ek? tak pasti lah 
But ade 3 orang pengiring (Lecture)
Tak bape kenal 2 orang lecture tu but lagi sorang kenal sangat3
Sir Khidir Omar a.k.a sir Kidz Omar
Tak kenal? aku post sebelom nie
Penasihat AgroBusiness Club tu~
Die pon join gak
Ade 2 orang tetamu.. aku panggil Acai (senior) and his friend (nice guy)
Let's seeouractivities =D

















One Utama tu besar woo.. aku pon sesat
First time masuk, selalunye lalu kat luar je
Ade down level merentasi jalan raya lagi tuh
Gempak ah ! (jakun jap~)
Hahaha 
Waktu wall climbing tu, kami kene bahagi kepada 3 group
Aku group ke 3 and dapat tempat ke 3 gak haha
Ala, tak kesah
Asalkan dapat main an3

Ade 3 stage gak..
1- Panjat wall dengan mata tertutup.. haaa~kene pakai penutup mata.. terhegeh3 aku panjat Haha
2- Panjat wall gak tapi panjat secara ketepi.. Wall tu macam bulat la.. dah panjat pastu  kene panjat secara ketepi lak..
3- Panjat wall tapi paling tinggi antara ketigaII stage.. gayat woo~ siyes

Tangan aku dah menggeletar waktu panjat stage ke3 sebab pagi tu aku derma darah.
Sampai sekarang tangan aku lenguh but aku berjaya gak sampai ke puncak
Waktu nak turun alahai jangan cakap
Dah la aku gayat tempat tinggi pastu nak turun die suruh lepaskan tali then terjun
Memang tak berani la first tuh.. macam dengan rela hati bunuh diri tahu tak !!?
Dengan sehari suntuk tak makannye

Bertolak balik pukul 10 malam
Sampai pukul 11 lebih gak la
Sir Khidir post.. mane lagi best? Dinner Club aritu or this activities
Hurmm, for me 2II best
Why?
Dinner of course la leh makan, kat hotel lak tuh
Kepuasan kat dinner tu sebab aku and the geng yang handle kan
Bile dinner tu berjaya masingII muka puas an
Aktiviti nie lak best sebab memang best la
TambahII aktiviti nie conduct oleh orang lain
Aku datang melengang jela
Tayah pikir pasal nak sewa bus la ape bagai

Errr, lupa lak nak post the pic reramai ! hihi 




P/s:: Aktivit yang Kelab Kembara nie anjurkan patut diteruskan lah sebab menggalakkan pelajar membuat aktiviti luar. Kos DAB tape sebab memang 24jam dorang keje luar. Bagi kos lain seperti DBS, DIA, HND and FHND keje dorang lebih banyak dalam kelas ataupun LAB. Disamping mengisi mase lapang, hobi and merapatkan hubungan antara kos dan juga antara seniors with juniors. =D Thanks for invited me to the great event. I think the last event for me at KPMB. Nostalgic rite ?


No comments:

Post a Comment