Saturday, August 10, 2013

Salam Syawal Aidilfitri 2013

Wuut !
Selamat Hari Raya Aidilfitri guyz hihi
Banyak picture nak post nie & story I wanna tell..
Hehe

Okay3.. aku post day by day k..
Kang panang bebenor.
First Eid !
On 8 August 13'
Cam bese lah.. Bangun pagi pegi solat sunat raya kat Surau Al-Hamidiah, Taman Indah, Tg. Rambutan.
Lame juga tak jejak kaki kat surau nie walaupun depan umah
Selalu pegi masjid An-Nur, Bt 8, Ulu Kinta.
Lepas abis solat teros gerak ke kubur arwah adik.
Then balik siap-siap nak balik kampung di Sri Iskandar, Perak.


 All My Siblings

My Beloved Parent

Aku beraya baju lame pon happy ape.. haha
Malas nak beli baru sebb baju melayu semua elok kat dalam almari.
Semua muat lagi.. aku kira ada 8 helai means that 8 tahun punya baju pon boleh pakai lagi.
Yang aku pakai nie baju 2-3 tahun lepas haha
Before that anta adik keje.
Orang raya die keje~
lantak die lah
Naik 2 keta.. cam bese lah aku dengan kancil meroon aku ahaha
My father and mom naik keta ford telstar dorang.
Sampai di Sri Iskandar ramai dah datang.
Atok pon ade.. haha ingatkan die beraya umah bini no 2
Jauh gak berjalan.
Ipoh - Sri Iskandar - Tg. Tualang - Parit - Sri Manjung - Ipoh


All my kezen 4 family [ramai tade =( ]


 All My Mom Relative 4 family 
[My Mom Have 10 Siblings]





No comments:

Post a Comment