Tuesday, October 1, 2013

Konvokesyen Adek

1 Oktober 2013
Adek aku konvo @ Royale Bintang, Seremban
Naseb konvo kat Seremban boleh la aku tengok Majlis yang amat bermakna untuk adek kesayangan aku nie haha
Kalau tak memang susah la nak jumpe die memandangkan masing-masing keje.



Papepon tahniah la adek ku yang tersayang..
Berjaya menamatkan pengajian. ^_^
Pasnie giliran aku plak konvo 22hb Oktober 2013
Tapi aku reply surat jawapan dengan menyatakan aku "tak pergi".
Sebab?? senang je jawapan aku.. belanje besar kalau nak pergi.

Bukan aku nak berkira.. memang konvo sekali seumur hidup
Tapi.. entah lah ! malas sembang.
Orang boleh la cakap macam-macam tapi yang tanggung.. aku ! 
Aku tanak pakai duit parent aku dah.
Cukup la dorang terseksa cari duit tanggung belanja aku belajar.
Sekarang aku plak yang bagi duit kat parent aku.
Sekarang kumpul duit nak kawen pon sempot~ haha

InshaAllah aku akan pergi PICC, Putrajaya..
Bukan amek Diploma tapi... tengok kawan aku konvo.
Aku tak lupe kawan-kawan aku.
Mase tu je ade aku jumpe dorang memandangkan masing-masing jauh dan ade komitmen lain.
And also tengok my kezen konvo..
Same place and date.. same kolej tapi branch lain-lain.

p/s: Aku tamat pengajian jugak walaupun tak pegi majlis formal haha jangan risau ea.






No comments:

Post a Comment