Wednesday, October 22, 2014

Derma Darah

First time for me derma darah kek Nogori Sembilan. Niat dah banyak kali nak pergi tapi tak dapat gak pergi. Antara sebab sebabnye:

1- Takde mase. Time nak pergi tula kerja tetiba berlambak haha

2- Tak tahu kat ne.. Aku tahu derma darah mestilah kat Hospital Besar Seremban rite tapi penah plak aku masuk. First time aku masok teman kak Ima amek ubat wan (grandma). Tu pun kat depan je. Parking kat luar hospital menapak masuk. Fuh ~ penat penat penat

3- Sebab yang ke 3 ni biasa aku alami hahaha terlupe ! 

So, on 21 August 2014 aku paksa kak Siti teman aku. Dia orang sini so die tahu. That was my second time come into Hospital Besar Seremban. Kebetulan adek kak Siti pun nak derma gak. Dia first time derma tapi aku dah entah kali ke berapa entah. So kami pergi berlima.... berlima?? Kak Siti, Jah and aku.. 2 orang lagi sape? of cos la my sweet heart.. haha pengubat lara teman uncle die~ jangan jeles semua hahaha





Phone dapat sorang satu... haha

No comments:

Post a Comment