Wednesday, October 22, 2014

Majlis Kahwin Kawan

Umur kami pun dah cecah 23 tahun ni, so ramai lerrr planning nak kahwin and 3 of my friend dah pun selamat menjadi suami dan laki orang. Just wish u all moga happy selalu and selamat menempuh alam perkahwinan and also moga kekal hingga Jannah.

First of all, kawan sekelas aku time sekolah menengah: Safura and his husband Lalan. Geng geng Selipar Gig haha Ade menerima kad undangan tapi tak dapat hadir. Sorry kawan ! ramai gak membe membe aku tak pegi.. yang pegi 2-3 orang je. Yang lain pun semua ada kerja. I dont remember the date tapi aku dapat piccha ni ada 13 September 2014 yang lepas. Dulu aku rajin pegi Kem Rakan Muda dia lah yang ajak haha





Then, next story cerita tentang kawan sekelas time aku belaja di kolej dahulu; Danial. Haha die second person dalam kelas kami yang kahwin. Baru-baru ni gak. Rasenye 18 Oktober 2014. Opss ! die nikah baru baru ni and wedding die maybe awal tahun depan.




And orang pertama kahwin tahun nie 2014 jugak membe sekelas sekolej aku.. Syarifah. Wedding die awal bulan Februari rasenye. Aku and NG pegi.. a few of members also pergi. Sekarang ni dah October die dah hamil and due date bersalin rasenye tengah bulan November 2014. Aritu aku dengan NG sempat la jumpa die mase die tengah mengandung 3 bulan.. time tu perut die tak membesar lagi. Pastu membe sent piccha via whatsapp bulan ni perot die dah besar lah. Hahaha sorry, piccha wedding die aku tak tahu letak mane..





And bakal jadi bini orang this Disember, Madihah.. Aku dah mintak cuti 3 hari 12, 13, 14 Disember pegi wedding die kat Kedah dengan NG of cos and a few members kolej. Member dari Johor pegi Negeri Sembilan, Selangor, Perak amek membe yang lain teros ke Kedah. Fuh~. Here some piccha mase die tunang. NG pun berangan dah hahaha









Happy tengok kawan kawan dah start nak berumah tangga. Aku je tak tahu bila haha NG kata hujung 2015. Harap menjadi la haha Kepada sahabat-sahabat yang dah berumah tangga aku doakan kebahagiaan rumah tangga korang and kepada bakal pengantin, aku doakan korang happy, murah rezeki. Wedding kami jangan lupa datang.

No comments:

Post a Comment